CAST   TRITHUCKHOAHOC   LIBOL   CATEX [ Đăng Ký ] [ Đăng Nhập ]

Thống kê

Tổng tài liệu: 53365
Trong đó:
  • Bài Báo: 4532
  • Đề tài - Dự án: 379
  • Khác: 42729
  • Media: 85
  • Sách: 1045
  • Tiêu chuẩn/ Quy chuẩn: 4595

Danh mục tài liệu

  Khoa học Tự nhiên (16539)
  Khoa học Kỹ thuật (17907)
  Khoa học Đời sống (3301)
  Xã hội và Nhân Văn (1993)
  Khoa học Sức khỏe (8878)
  Tiêu chuẩn/Quy chuẩn (4747)

Danh mục Alphabet

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

 

Capacity Building, Education, and Technology Transfer. UAB UTC Domain 2: Development of a Dynamic Traffic Assignment and Simulation Model for Incident and Emergency Management Applications in the Birmingham Region, Aim 1. (30/05/2013)
A number of initiatives were undertaken to support education, training, and technology transfer objectives related to UAB UTC Domain 2 Project: Development of a Dynamic Traffic Assignment and Simulation Model for Incident and Emergency Management Applications in the Birmingham Region. Examples include planning and delivery of technical workshops, short courses, seminars and scientific papers as well as development of training manuals and informational materials. These initiatives aimed at advancing the knowledge and practice in incident and emergency management. This report highlights education and technology transfer initiatives and provides samples of products developed under this contract. The transfer of research results...
Tác giả: Sisiopiku, V. P.; Sullivan, A. J.; Fouad, F. H. | Số trang: 125 | Lĩnh vực: Khác | Năm XB: 2010 | Loại tài liệu: Khác
Tài liệu cần xác thực trước khi tải

Tiêu đềTải về
  Capacity Building, Education, and Technology Transfer. UAB UTC Domain 2: Development of a Dynamic Tr | Số trang: 125
         | Loại file: .pdf
  miễn phí
© Copyright 2012 Trung tâm Thông tin Khoa học và Công nghệ - Sở Khoa học & Công nghệ TP. Cần Thơ
Địa chỉ: 118/3 Trần Phú - P.Cái Khế - Q.Ninh Kiều - TPCT
Điện thoại: 0292 3824031   Fax: 0292 3812352
Lượt truy cập:
(Website trong thời gian thử nghiệm)