Cast   Canthostnews   Libol   Catex [ Đăng Ký ] [ Đăng Nhập ]

Thống kê

Tổng tài liệu: 53365
Trong đó:
  • Bài Báo: 4532
  • Đề tài - Dự án: 379
  • Khác: 42729
  • Media: 85
  • Sách: 1045
  • Tiêu chuẩn/ Quy chuẩn: 4595

Danh mục tài liệu

  Khoa học Tự nhiên (16539)
  Khoa học Kỹ thuật (17907)
  Khoa học Đời sống (3301)
  Xã hội và Nhân Văn (1993)
  Khoa học Sức khỏe (8878)
  Tiêu chuẩn/Quy chuẩn (4747)

Danh mục Alphabet

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

 

Health Insurance in the Small Business Market: Availability, Coverage, and the Effect of Tax Incentives. (05/01/2014)
In the United States, most people get health insurance either through their employer or through a spouse's or parent's employer. According to the most recent estimates of the Current Population Survey (CPS), March 2010 Supplement, 55.8 percent of the U.S. population have access to health insurance through an employer, 30.6 percent have access to health insurance through a government program (such as Medicare, Medicaid, or SCHIP), 8.9 percent privately purchase health insurance on their own, and 16.7 percent are uninsured. Historically, there have been distinct advantages to obtaining health insurance coverage through an employer. Individuals who receive health insurance coverage...
Tác giả: NTIS | Số trang: 124 | Lĩnh vực: Kinh tế | Năm XB: 2011 | Loại tài liệu: Khác
Tài liệu cần xác thực trước khi tải

Tiêu đềTải về
  Health Insurance in the Small Business Market: Availability, Coverage, and the Effect of Tax Incentives. | Số trang: 0
         | Loại file: .pdf
  miễn phí


Tài liệu liên quan
© Copyright 2012 Trung tâm Thông tin Khoa học và Công nghệ - Sở Khoa học & Công nghệ TP. Cần Thơ
Địa chỉ: 118/3 Trần Phú - P.Cái Khế - Q.Ninh Kiều - TPCT
Điện thoại: 0292 3824031   Fax: 0292 3812352
Lượt truy cập:
(Website trong thời gian thử nghiệm)