Consumer preference for cement brands used in concrete production: the Ghanaian perspective
(25/04/2023)
The cement industry is rising rapidly along with the building industry globally. This makes it possible for more competitions that provide customers with preference considerations. The study aimed to contribute to knowledge by exploring consumer preferences for cement brands and factors that influence their selection of cement used for concrete production in Ghana. The study employed a quantitative survey approach (LTTSuong)...
Tác giả: Stanley Owuotey Bonney, Jianxue Song, Zhang Jingwei and Yi Peng |
Số trang: 0 |
Lĩnh vực: Xây dựng |
Năm XB: 0 |
Loại tài liệu: Bài Báo
Tài liệu cần xác thực trước khi tải
Tiêu đề | Tải về |
| Số trang: 0
| Loại file: 
|
miễn phí
|
© Copyright 2012 Trung tâm Thông tin Khoa học và Công nghệ - Sở Khoa học & Công nghệ TP. Cần Thơ
Địa chỉ: 118/3 Trần Phú - P.Cái Khế - Q.Ninh Kiều - TPCT
Điện thoại: 0292 3824031 Fax: 0292 3812352
|
|
Lượt truy cập:
(Website trong thời gian thử nghiệm)